duminică, 16 ianuarie 2011

Clip de imagine by Mihaela



De fiecare data cand vad acest videoclip imi vine sa imi bag unghia in gat. Femeia asta tocmai a nascut.  A pozat in FHM de curand, arata foarte bine, chiar prea bine, am vazut-o si in realitate intr-un mall bucurestean si pot zice ca din punctul meu de vedere, este cea mai frumoasa femeie din tara asta. Videoclipul imi demonstreaza inca o data ca imaginea unui om conteaza cel mai mult, e eticheta generala a unui individ, nu ai de unde stii cum gandeste,ce cultura generala are sau ce trecut, nu iti pasa asta, recunoaste...Am ajuns sa fim obsedati de fizicul nostru si sa investim in el bani si timp, si mai ales,am ajuns sa ne alegem partenerul de viata dupa infatisarea sa. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

duminică, 16 ianuarie 2011

Clip de imagine by Mihaela



De fiecare data cand vad acest videoclip imi vine sa imi bag unghia in gat. Femeia asta tocmai a nascut.  A pozat in FHM de curand, arata foarte bine, chiar prea bine, am vazut-o si in realitate intr-un mall bucurestean si pot zice ca din punctul meu de vedere, este cea mai frumoasa femeie din tara asta. Videoclipul imi demonstreaza inca o data ca imaginea unui om conteaza cel mai mult, e eticheta generala a unui individ, nu ai de unde stii cum gandeste,ce cultura generala are sau ce trecut, nu iti pasa asta, recunoaste...Am ajuns sa fim obsedati de fizicul nostru si sa investim in el bani si timp, si mai ales,am ajuns sa ne alegem partenerul de viata dupa infatisarea sa. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu