joi, 5 august 2010

Cald by Mihaela

Mi-e cald, mi-e asa de cald ca nu pot respira, dar daca nu as respira as fi moarta, si daca as fi moarta nu as mai putea tasta acum , iar daca nu as mai tasta-voi nu ati mai avea ce sa cititi.Mi-e cald,iar evy e treaza, imi tine companie in fatza monitorului ei de laptop ultra upgradat :)) Ii este lene sa se ridice din pat si sa aleaga o budinca din frigider, prefera sa ma duc yo pana la dansa si sa parcurg in mers vreo 4 strazi, ca sa ii dau cu linguritza.Ascult Adda-minti murdare facute praf si ma gandesc la parfumurile vizualizate pe o pagina de net tipic romaneasca( cam simplutz site-ul ) si realizez ca exista unele parfumuri de care nu am auzit in viatza mea, dar tot Ailien-ul ramane cel mai scump, sa zicem ca concureaza cu cele de la Dior, dar analizez gramajul si Mugler asta conduce detasat :)) Mi-e cald, mi-e sete in continuu, nu mai am aerul conditionat din Vitan si ma apuca invidia.Dar e cald......:| si maine va fi la fel, inca o zi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

joi, 5 august 2010

Cald by Mihaela

Mi-e cald, mi-e asa de cald ca nu pot respira, dar daca nu as respira as fi moarta, si daca as fi moarta nu as mai putea tasta acum , iar daca nu as mai tasta-voi nu ati mai avea ce sa cititi.Mi-e cald,iar evy e treaza, imi tine companie in fatza monitorului ei de laptop ultra upgradat :)) Ii este lene sa se ridice din pat si sa aleaga o budinca din frigider, prefera sa ma duc yo pana la dansa si sa parcurg in mers vreo 4 strazi, ca sa ii dau cu linguritza.Ascult Adda-minti murdare facute praf si ma gandesc la parfumurile vizualizate pe o pagina de net tipic romaneasca( cam simplutz site-ul ) si realizez ca exista unele parfumuri de care nu am auzit in viatza mea, dar tot Ailien-ul ramane cel mai scump, sa zicem ca concureaza cu cele de la Dior, dar analizez gramajul si Mugler asta conduce detasat :)) Mi-e cald, mi-e sete in continuu, nu mai am aerul conditionat din Vitan si ma apuca invidia.Dar e cald......:| si maine va fi la fel, inca o zi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu