Iubesc McDonalds-ul şi tot ce ţine de el, dar mai ales : Dublu Cheesburger ul, salata mediteraneană şi îngheţata McFlurry cu Kit kat şi caramel. Iubesc persoanele ce aşteaptă la coadă un meniu la 10 lei sau noii creveţi cu sos cocktail, iubesc marea de oameni ce ia cu asalt restaurantul în fiecare an, de Paşte. Nu contează friptura de miel, pasca sau piftia, tot McDonalds-ul e mai cool, te aşteaptă mereu, indiferent de oră, în incinta restaurantului, pe terasă sau la McDrive. E pretutindeni, în fiecare judet şi în nenumărate reclame TV. Iar sloganul “I’m lovin’it!” s-a auzit în difuzoare mult timp, şi asta datorită lui Justin Timberlake.
McDonalds e răspunzator pentru acele kilograme în plus, pentru gustul unic al produselor ce ne atrag ca un magnet şi pentru plăcerea de a reveni inclusiv în zilele de sărbatoare religioasă.
E trist, dar e adevarat! Nu atât de trist precum în America, dar presimt că nu mai avem mult!
Doar aici şi la cel din Otopeni, lumea vine şi iese ca pe bandă rulantă. Restaurantul din Piaţa Romană e întotdeauana plin cu studenţii de la A.S.E ( Academia de Studii Economice Bucureşti), care preferă să îşi efectueze temele aici, în timp ce se delectează cu specialităţile célèbre,îşi mai bârfesc camarazii sau, de ce nu, să îşi etaleze ultimele achiziţii vestimentare de la brand-uri internaţionale. Putem categorisi acest restaurant ca noul cat-walk al modei din România.
Era ora 10 p.m, oferta micului dejun nu mai era valabilă, deci bun venit, ingheţatelor! Cu topinguri de caramel, ciocolată, capşuni, cu adaos de Kit-kat sau Lion , ele ne rasfăţau papilele gustative şi creşteau vânzările . Trebuie să menţionez faptul că restaurantul acesta, din Piaţa Romană, are cele ma mari încasări la nivel naţional, conform statisticelor în vanzari ale anului 2010: 1 miliard lei vechi/ zi.
Primul restaurant McDonald's, în ţara noastră, şi-a deschis porţile în data de 16 iunie 1995 la parterul Complexului Comercial UNIREA, deschidere ce a coincis cu stabilirea recordului de tranzacţii în ziua deschiderii la nivel central european.
Compania McDonalds îşi promovează foarte mult produsele, acestea constând în ingrediente hrănitoare de bază, cum ar fi: carne de vită, carne de pui chifle, salată, cartofi şi produse lactate.
“Aceste produse îşi păstrează calitatea şi elementele naturale pe întreg parcursul procesului de gătire. McDonald's selectează pentru aprovizionarea restaurantelor doar producători recunoscuţi de alimente.”
Informaţiile privind calitatea naturală a ingredientelor din care se fabrică produsele fast-food sunt reluate de pe site-ul românesc al companiei.
Lucrurile nu stau deloc aşa. Am auzt foarte multe mituri legate de aceste preparate, dar în ciuda lor, noi continuăm sa le consumăm zilnic, fără a ne gândi la numărul de calorii care transformă produsele în adevărate bombe calorice.
Mult mai ironic e sa văd cum 80 % dintre clienţi comandă cartofi prăjiţi, o minunăţie specifică acestui brand, ce are un gust aparte, însă adevarul îl ştiu doar cei ce se ocupă de prepararea lor, nu şi publicul larg.
„Cartofii prăjiti vin din Austria ( pentru restaurantele din România ) , nu au nimic special când nu sunt prajiti, sunt cartofi de calitate superioară,însă sunt "maltrataţi" printr-un proces de prăjire de numai 3 minute şi 50 de secunde în care ajung de la -23 grade C la +175 / +182 grade C , într-un ulei care conţine 10% grăsime animală şi ulei vegetal. ”, declaraţia unui fost anagajat a acestui restaurant,întipărită în mintea mea pe veci.
Aceasta este doar o părere, pentru că mituri şi zvonuri există şi vor exista în continuare: uleiul folosit la prăjirea cartofilor este de rapiţă, alţii spun că este ulei de palmier, iar elevii de la A.S.E afirmă faptul că e ulei de floarea soarelui cumpărat la butoaie de 50 de l, cu un preţ de 1 leu/litrul.
Indiferent de adevăr, cantităţi industriale de cartofi prăjiţi se vând anual. Mult mai ironic mi se pare faptul că domnişoarele ce fac o comandă imensă, îşi aleg drept bautură un suc light, ca şi cum ar mai conta numărul de calorii din răcoritorea preferată, după ce ai consumat hamburgeri cu un aport caloric de 600 de calorii.
La Mc-ul de la Piaţa Romană vom întâlni mereu chinezoaice, chiar mă amuz de fiecare dată când văd în toaletă un grup de şapte femei, împreună cu copilaşii lor. Sunt îmbrăcate cochet şi îţi acordă prioritate; mereu zic că nu se grăbesc şi sunt dispuse să aştepte la coadă, acordându-ţi întâietate. Vorbesc foarte bine engleză,română,si in mod firesc, chineză, drept urmare, au tot respectul meu!
Toaletele sunt curate, sunt două femei de servici ce se ocupă în permanenţă de igiena lor, dar din păcate, consider că sunt prea puţine wc-uri pentru un număr atât de mare de clienţi.
Caseriţele au aceleaşi fraze pe care le zic indiferent de client, ca o poezie de la gradiniţă memorată pe de rost: “Bună ziua! Bine aţi venit la McDonalds! Doriţi să comandaţi?Aici sau la pachet? Cartofi? Porţie mică , medie , mare? Doriţi şi răcoritoare? Deci vă pun un meniu! Ce sos la salată? Doriţi şi sos la cartofi? Avem ketchup, maioneză şi sos de usturoi! Desert doriţi? Puteţi să luaţi dublu toping pentru îngheţata dumneavoastră cu doar un leu în plus! Aţi încercat noii creveţi la 9 lei? Merg de minune cu sosul cocktail! Poftiţi comanda dumneavoastră: un x, y, z, cu sos, îngheţata etc. O zi bună vă dorim! Vă mai aşteptăm!” După care, se întorc la colegele rivale şi exclamă “Hahaha! Uite ce comandă am avut eu, de 45 de lei şi tu ai avut doar de 8 lei! Sâc, sâc, sâc!”
În separeul cu fotolii de piele poţi vedea diverşi tineri sau oameni de afaceri ce îşi verifică e-mail-urile, dar care simultan profită de ocazie pentru a îşi prezenta gadget-urile diferite, de ultimă generaţie, de cele mai multe ori aduse din străinătate la preţuri reduse. Totul e frumos iniţial, internetul wireless din incinta restaurantului este foarte bun, până când scurt apar fluctuaţii de semnal, drept urmare mai auzi câte o înjurătură sau mai vezi un domn la costum ce se ridică de pe locul său şi îşi pune mâinile în cap.
Nu contează ce vârstă ai pentru a deveni client fidel la McDonalds! De la copiii de trei anişori ce vin doar de dragul jucăriilor acordate la meniu, până la copiii de 12 ani care îşi consumă toată alocaţia pentru a petrece o zi cu colegii şi până la bătranii de 80 de ani, care adoră îngheţata McSundae!
Terasa e plină de studenţi şi studente: fie că îşi etalează adidaşii colecţie limitată sau picioarele bronzate la solar, ce se văd în toată splendoarea lor de sub nişte fustiţe vaporoase, precum ei, şi tu te afli la McDonalds şi vrei să uiţi de tot ceea ce te preocupă-teme, profesori,iubit/ă enervant/ă şi părinţi sâcâitori.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
vineri, 27 mai 2011
Eseu despre viciul meu, by Mihaela
Iubesc McDonalds-ul şi tot ce ţine de el, dar mai ales : Dublu Cheesburger ul, salata mediteraneană şi îngheţata McFlurry cu Kit kat şi caramel. Iubesc persoanele ce aşteaptă la coadă un meniu la 10 lei sau noii creveţi cu sos cocktail, iubesc marea de oameni ce ia cu asalt restaurantul în fiecare an, de Paşte. Nu contează friptura de miel, pasca sau piftia, tot McDonalds-ul e mai cool, te aşteaptă mereu, indiferent de oră, în incinta restaurantului, pe terasă sau la McDrive. E pretutindeni, în fiecare judet şi în nenumărate reclame TV. Iar sloganul “I’m lovin’it!” s-a auzit în difuzoare mult timp, şi asta datorită lui Justin Timberlake.
McDonalds e răspunzator pentru acele kilograme în plus, pentru gustul unic al produselor ce ne atrag ca un magnet şi pentru plăcerea de a reveni inclusiv în zilele de sărbatoare religioasă.
E trist, dar e adevarat! Nu atât de trist precum în America, dar presimt că nu mai avem mult!
Doar aici şi la cel din Otopeni, lumea vine şi iese ca pe bandă rulantă. Restaurantul din Piaţa Romană e întotdeauana plin cu studenţii de la A.S.E ( Academia de Studii Economice Bucureşti), care preferă să îşi efectueze temele aici, în timp ce se delectează cu specialităţile célèbre,îşi mai bârfesc camarazii sau, de ce nu, să îşi etaleze ultimele achiziţii vestimentare de la brand-uri internaţionale. Putem categorisi acest restaurant ca noul cat-walk al modei din România.
Era ora 10 p.m, oferta micului dejun nu mai era valabilă, deci bun venit, ingheţatelor! Cu topinguri de caramel, ciocolată, capşuni, cu adaos de Kit-kat sau Lion , ele ne rasfăţau papilele gustative şi creşteau vânzările . Trebuie să menţionez faptul că restaurantul acesta, din Piaţa Romană, are cele ma mari încasări la nivel naţional, conform statisticelor în vanzari ale anului 2010: 1 miliard lei vechi/ zi.
Primul restaurant McDonald's, în ţara noastră, şi-a deschis porţile în data de 16 iunie 1995 la parterul Complexului Comercial UNIREA, deschidere ce a coincis cu stabilirea recordului de tranzacţii în ziua deschiderii la nivel central european.
Compania McDonalds îşi promovează foarte mult produsele, acestea constând în ingrediente hrănitoare de bază, cum ar fi: carne de vită, carne de pui chifle, salată, cartofi şi produse lactate.
“Aceste produse îşi păstrează calitatea şi elementele naturale pe întreg parcursul procesului de gătire. McDonald's selectează pentru aprovizionarea restaurantelor doar producători recunoscuţi de alimente.”
Informaţiile privind calitatea naturală a ingredientelor din care se fabrică produsele fast-food sunt reluate de pe site-ul românesc al companiei.
Lucrurile nu stau deloc aşa. Am auzt foarte multe mituri legate de aceste preparate, dar în ciuda lor, noi continuăm sa le consumăm zilnic, fără a ne gândi la numărul de calorii care transformă produsele în adevărate bombe calorice.
Mult mai ironic e sa văd cum 80 % dintre clienţi comandă cartofi prăjiţi, o minunăţie specifică acestui brand, ce are un gust aparte, însă adevarul îl ştiu doar cei ce se ocupă de prepararea lor, nu şi publicul larg.
„Cartofii prăjiti vin din Austria ( pentru restaurantele din România ) , nu au nimic special când nu sunt prajiti, sunt cartofi de calitate superioară,însă sunt "maltrataţi" printr-un proces de prăjire de numai 3 minute şi 50 de secunde în care ajung de la -23 grade C la +175 / +182 grade C , într-un ulei care conţine 10% grăsime animală şi ulei vegetal. ”, declaraţia unui fost anagajat a acestui restaurant,întipărită în mintea mea pe veci.
Aceasta este doar o părere, pentru că mituri şi zvonuri există şi vor exista în continuare: uleiul folosit la prăjirea cartofilor este de rapiţă, alţii spun că este ulei de palmier, iar elevii de la A.S.E afirmă faptul că e ulei de floarea soarelui cumpărat la butoaie de 50 de l, cu un preţ de 1 leu/litrul.
Indiferent de adevăr, cantităţi industriale de cartofi prăjiţi se vând anual. Mult mai ironic mi se pare faptul că domnişoarele ce fac o comandă imensă, îşi aleg drept bautură un suc light, ca şi cum ar mai conta numărul de calorii din răcoritorea preferată, după ce ai consumat hamburgeri cu un aport caloric de 600 de calorii.
La Mc-ul de la Piaţa Romană vom întâlni mereu chinezoaice, chiar mă amuz de fiecare dată când văd în toaletă un grup de şapte femei, împreună cu copilaşii lor. Sunt îmbrăcate cochet şi îţi acordă prioritate; mereu zic că nu se grăbesc şi sunt dispuse să aştepte la coadă, acordându-ţi întâietate. Vorbesc foarte bine engleză,română,si in mod firesc, chineză, drept urmare, au tot respectul meu!
Toaletele sunt curate, sunt două femei de servici ce se ocupă în permanenţă de igiena lor, dar din păcate, consider că sunt prea puţine wc-uri pentru un număr atât de mare de clienţi.
Caseriţele au aceleaşi fraze pe care le zic indiferent de client, ca o poezie de la gradiniţă memorată pe de rost: “Bună ziua! Bine aţi venit la McDonalds! Doriţi să comandaţi?Aici sau la pachet? Cartofi? Porţie mică , medie , mare? Doriţi şi răcoritoare? Deci vă pun un meniu! Ce sos la salată? Doriţi şi sos la cartofi? Avem ketchup, maioneză şi sos de usturoi! Desert doriţi? Puteţi să luaţi dublu toping pentru îngheţata dumneavoastră cu doar un leu în plus! Aţi încercat noii creveţi la 9 lei? Merg de minune cu sosul cocktail! Poftiţi comanda dumneavoastră: un x, y, z, cu sos, îngheţata etc. O zi bună vă dorim! Vă mai aşteptăm!” După care, se întorc la colegele rivale şi exclamă “Hahaha! Uite ce comandă am avut eu, de 45 de lei şi tu ai avut doar de 8 lei! Sâc, sâc, sâc!”
În separeul cu fotolii de piele poţi vedea diverşi tineri sau oameni de afaceri ce îşi verifică e-mail-urile, dar care simultan profită de ocazie pentru a îşi prezenta gadget-urile diferite, de ultimă generaţie, de cele mai multe ori aduse din străinătate la preţuri reduse. Totul e frumos iniţial, internetul wireless din incinta restaurantului este foarte bun, până când scurt apar fluctuaţii de semnal, drept urmare mai auzi câte o înjurătură sau mai vezi un domn la costum ce se ridică de pe locul său şi îşi pune mâinile în cap.
Nu contează ce vârstă ai pentru a deveni client fidel la McDonalds! De la copiii de trei anişori ce vin doar de dragul jucăriilor acordate la meniu, până la copiii de 12 ani care îşi consumă toată alocaţia pentru a petrece o zi cu colegii şi până la bătranii de 80 de ani, care adoră îngheţata McSundae!
Terasa e plină de studenţi şi studente: fie că îşi etalează adidaşii colecţie limitată sau picioarele bronzate la solar, ce se văd în toată splendoarea lor de sub nişte fustiţe vaporoase, precum ei, şi tu te afli la McDonalds şi vrei să uiţi de tot ceea ce te preocupă-teme, profesori,iubit/ă enervant/ă şi părinţi sâcâitori.
McDonalds e răspunzator pentru acele kilograme în plus, pentru gustul unic al produselor ce ne atrag ca un magnet şi pentru plăcerea de a reveni inclusiv în zilele de sărbatoare religioasă.
E trist, dar e adevarat! Nu atât de trist precum în America, dar presimt că nu mai avem mult!
Doar aici şi la cel din Otopeni, lumea vine şi iese ca pe bandă rulantă. Restaurantul din Piaţa Romană e întotdeauana plin cu studenţii de la A.S.E ( Academia de Studii Economice Bucureşti), care preferă să îşi efectueze temele aici, în timp ce se delectează cu specialităţile célèbre,îşi mai bârfesc camarazii sau, de ce nu, să îşi etaleze ultimele achiziţii vestimentare de la brand-uri internaţionale. Putem categorisi acest restaurant ca noul cat-walk al modei din România.
Era ora 10 p.m, oferta micului dejun nu mai era valabilă, deci bun venit, ingheţatelor! Cu topinguri de caramel, ciocolată, capşuni, cu adaos de Kit-kat sau Lion , ele ne rasfăţau papilele gustative şi creşteau vânzările . Trebuie să menţionez faptul că restaurantul acesta, din Piaţa Romană, are cele ma mari încasări la nivel naţional, conform statisticelor în vanzari ale anului 2010: 1 miliard lei vechi/ zi.
Primul restaurant McDonald's, în ţara noastră, şi-a deschis porţile în data de 16 iunie 1995 la parterul Complexului Comercial UNIREA, deschidere ce a coincis cu stabilirea recordului de tranzacţii în ziua deschiderii la nivel central european.
Compania McDonalds îşi promovează foarte mult produsele, acestea constând în ingrediente hrănitoare de bază, cum ar fi: carne de vită, carne de pui chifle, salată, cartofi şi produse lactate.
“Aceste produse îşi păstrează calitatea şi elementele naturale pe întreg parcursul procesului de gătire. McDonald's selectează pentru aprovizionarea restaurantelor doar producători recunoscuţi de alimente.”
Informaţiile privind calitatea naturală a ingredientelor din care se fabrică produsele fast-food sunt reluate de pe site-ul românesc al companiei.
Lucrurile nu stau deloc aşa. Am auzt foarte multe mituri legate de aceste preparate, dar în ciuda lor, noi continuăm sa le consumăm zilnic, fără a ne gândi la numărul de calorii care transformă produsele în adevărate bombe calorice.
Mult mai ironic e sa văd cum 80 % dintre clienţi comandă cartofi prăjiţi, o minunăţie specifică acestui brand, ce are un gust aparte, însă adevarul îl ştiu doar cei ce se ocupă de prepararea lor, nu şi publicul larg.
„Cartofii prăjiti vin din Austria ( pentru restaurantele din România ) , nu au nimic special când nu sunt prajiti, sunt cartofi de calitate superioară,însă sunt "maltrataţi" printr-un proces de prăjire de numai 3 minute şi 50 de secunde în care ajung de la -23 grade C la +175 / +182 grade C , într-un ulei care conţine 10% grăsime animală şi ulei vegetal. ”, declaraţia unui fost anagajat a acestui restaurant,întipărită în mintea mea pe veci.
Aceasta este doar o părere, pentru că mituri şi zvonuri există şi vor exista în continuare: uleiul folosit la prăjirea cartofilor este de rapiţă, alţii spun că este ulei de palmier, iar elevii de la A.S.E afirmă faptul că e ulei de floarea soarelui cumpărat la butoaie de 50 de l, cu un preţ de 1 leu/litrul.
Indiferent de adevăr, cantităţi industriale de cartofi prăjiţi se vând anual. Mult mai ironic mi se pare faptul că domnişoarele ce fac o comandă imensă, îşi aleg drept bautură un suc light, ca şi cum ar mai conta numărul de calorii din răcoritorea preferată, după ce ai consumat hamburgeri cu un aport caloric de 600 de calorii.
La Mc-ul de la Piaţa Romană vom întâlni mereu chinezoaice, chiar mă amuz de fiecare dată când văd în toaletă un grup de şapte femei, împreună cu copilaşii lor. Sunt îmbrăcate cochet şi îţi acordă prioritate; mereu zic că nu se grăbesc şi sunt dispuse să aştepte la coadă, acordându-ţi întâietate. Vorbesc foarte bine engleză,română,si in mod firesc, chineză, drept urmare, au tot respectul meu!
Toaletele sunt curate, sunt două femei de servici ce se ocupă în permanenţă de igiena lor, dar din păcate, consider că sunt prea puţine wc-uri pentru un număr atât de mare de clienţi.
Caseriţele au aceleaşi fraze pe care le zic indiferent de client, ca o poezie de la gradiniţă memorată pe de rost: “Bună ziua! Bine aţi venit la McDonalds! Doriţi să comandaţi?Aici sau la pachet? Cartofi? Porţie mică , medie , mare? Doriţi şi răcoritoare? Deci vă pun un meniu! Ce sos la salată? Doriţi şi sos la cartofi? Avem ketchup, maioneză şi sos de usturoi! Desert doriţi? Puteţi să luaţi dublu toping pentru îngheţata dumneavoastră cu doar un leu în plus! Aţi încercat noii creveţi la 9 lei? Merg de minune cu sosul cocktail! Poftiţi comanda dumneavoastră: un x, y, z, cu sos, îngheţata etc. O zi bună vă dorim! Vă mai aşteptăm!” După care, se întorc la colegele rivale şi exclamă “Hahaha! Uite ce comandă am avut eu, de 45 de lei şi tu ai avut doar de 8 lei! Sâc, sâc, sâc!”
În separeul cu fotolii de piele poţi vedea diverşi tineri sau oameni de afaceri ce îşi verifică e-mail-urile, dar care simultan profită de ocazie pentru a îşi prezenta gadget-urile diferite, de ultimă generaţie, de cele mai multe ori aduse din străinătate la preţuri reduse. Totul e frumos iniţial, internetul wireless din incinta restaurantului este foarte bun, până când scurt apar fluctuaţii de semnal, drept urmare mai auzi câte o înjurătură sau mai vezi un domn la costum ce se ridică de pe locul său şi îşi pune mâinile în cap.
Nu contează ce vârstă ai pentru a deveni client fidel la McDonalds! De la copiii de trei anişori ce vin doar de dragul jucăriilor acordate la meniu, până la copiii de 12 ani care îşi consumă toată alocaţia pentru a petrece o zi cu colegii şi până la bătranii de 80 de ani, care adoră îngheţata McSundae!
Terasa e plină de studenţi şi studente: fie că îşi etalează adidaşii colecţie limitată sau picioarele bronzate la solar, ce se văd în toată splendoarea lor de sub nişte fustiţe vaporoase, precum ei, şi tu te afli la McDonalds şi vrei să uiţi de tot ceea ce te preocupă-teme, profesori,iubit/ă enervant/ă şi părinţi sâcâitori.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu