Ghiciti pretul...2,5 milioane $ editie limitata-spune un prieten, dar un prezentator italian zicea ca e 1 milion $. Hmmm... Lamborghini Reventon a participat la o "liniuţă" în compania unui jet-fighter italian Panavia Tornado, pe o distanţă de 3 km. Până la 100 km/h, Reventon a fost mai rapid, cu cele 3,4 secunde necesare, însă după aceea avionul a luat rapid conducerea, Lamborghini Reventon fiind limiitat la "doar" 340 km/h.
Utilizarea excesivă a fibrei de carbon, atât pentru panourile caroseriei, cât şi pentru discurile ceramice de frână sau chiar pentru jante duce la o masă scăzută pentru acest prădător exlusivist, capabil de un demaraj până la 100 km/h de numai 3,4 secunde. Motorului de pe LP640 i-a fost crescută puterea cu numai 10 CP,ajungând la 650 CP, dar asta nu îl împiedică pe lamborghini Reventon să atingă oviteză maximă de 340 km/h. Totuşi, Veyron rămâne mai tare în acest domeniu.
Ghiciti pretul...2,5 milioane $ editie limitata-spune un prieten, dar un prezentator italian zicea ca e 1 milion $. Hmmm... Lamborghini Reventon a participat la o "liniuţă" în compania unui jet-fighter italian Panavia Tornado, pe o distanţă de 3 km. Până la 100 km/h, Reventon a fost mai rapid, cu cele 3,4 secunde necesare, însă după aceea avionul a luat rapid conducerea, Lamborghini Reventon fiind limiitat la "doar" 340 km/h.
Utilizarea excesivă a fibrei de carbon, atât pentru panourile caroseriei, cât şi pentru discurile ceramice de frână sau chiar pentru jante duce la o masă scăzută pentru acest prădător exlusivist, capabil de un demaraj până la 100 km/h de numai 3,4 secunde. Motorului de pe LP640 i-a fost crescută puterea cu numai 10 CP,ajungând la 650 CP, dar asta nu îl împiedică pe lamborghini Reventon să atingă oviteză maximă de 340 km/h. Totuşi, Veyron rămâne mai tare în acest domeniu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu